30.8.06

το πατρικό πάρκο, x


το παρκοκονέ στο τηλέφωνο, μου λέει ο φ. ενώ είμαστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι. [παρκοκονέ: οποιοσδήποτε γαμήθηκες μαζί του μόνο μια φορά και έχετε για έναν απροσδιόριστο λόγο ανταλλάξει τηλέφωνα. δεν ξέρεις σχεδόν τίποτα για τη ζωή του, ούτε αυτός για τη δική σου. όταν έχει κέφια σου κάνει πάσα γκομενάκια, συνήθως το τηλέφωνο τους. όταν έχεις κέφια, του κάνεις πάσες ε σ ύ]. και τι θέλει? έχει στο σπίτι ένα παιδί το οποίο πρέπει, λέει, να δούμε. δεν του είπες ότι έχουμε δ ο υ λ ε ι ά ? τον ρωτάω και τυλίγω το χέρι μου γύρω απ' τη γυμνή του μέση. επιμένει να πάμε. τέτοιο π ρ ά μ α δεν έχει ξαναδεί. σε μία ώρα φτάνουμε στη γειτονική πόλη. πόσο χρονών είσαι? τον ρωτάμε καθώς έχει αρχίσει ήδη να γδύνεται. δεκαοκτώ απαντά, και καθώς πέφτει το παντελόνι του αποκαλύπτεται το τεράστιο πέος του. [αν τη λέξη ’τεράστιο’ την κολλάμε συχνά δίπλα στη λέξη ’πέος’ με τρόπο καταχρηστικό, στην περίπτωση αυτή ήταν ένας ακριβής συνδυασμός λέξεων. τόσο ακριβής ώστε μου έφερε στο μυαλό τη βραζιλιάνικη έκφραση για τα υπερμεγέθη πέη... μπροστά μας, είχαμε [πράμα-τι] ένα ’τ ρ ί τ ο π ό δ ι ’]. ο φ. αρνείται να γαμηθεί μαζί του [που να το βάλω αυτό? μου κάνει]. σιωπηρά και εγώ. τον γλείφουμε εναλλάξ απο μπροστά και απο πίσω. αρχίζει μια σειρά από οργασμικές αντιδράσεις οι οποίες μου φαίνεται ότι θα κρατήσουν για πάντα. μετά απο λίγο, τα χείλη μου αποχωρίζονται το ασύλληπτο πέος. σηκώνομαι με μια διάθεση, μπιν δεα, νταν δατ. είναι ακόμα παρθένος, μας εξομολογείται. στο χωριό του είναι πολύ δύσκολο να κάνει σεξ. τα κορίτσια νομίζει ότι δεν τον θέλουν. τα αγόρια πάλι δεν ξέρει πως να τα προσεγγίσει. φεύγοντας αναρωτιόμαστε για την εξέλιξη του πέους του νεαρού . ο φ. είναι μάλλον απαισιόδοξος.. έλα μωρέ, του κάνω, θα βρει κάποια και τα λοιπά, και τα λοιπά. αλλά μέχρι τότε, καλή τύχη στο παρκάρισμα, αγόρι.

3 comments:

provato said...

αγόρι μου!!! όταν είσαι σε φόρμα είσαι ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ σε φόρμα!!!


Μπεεεε

m.hulot said...

αμβρόσιε, επικοινώνησε μαζί μου pliz για κάτι που ίσως σε ενδιαφέρει ...
mhulot@dyodeka.gr

amvro said...

πρoβατίνο μου, τι εννοείς φόρμα?

[;)]

monsieur, i will.

conditionhumaine@gmail.com